wandelforum, wandelfoto's, wandeltochten
Tags: Via de la Plata, medewandelaar gezocht, naar Santiago met eigen bagagevervoer
Permalink Antwoord van Lei Scheffer op 11 februari 2012 op 11.09 Hoi in welke periode willen jullie gaan? Een hoe groot zijn de dagafstanden?
Groetjes Lei Scheffer uit Valkenswaard.
Permalink Antwoord van Margot Heijnsbroek op 11 februari 2012 op 18.50 Hallo Lei,
Wij willen 23 september of iets eerder vertrekken en 14 oktober of iets eerder terug zijn. In totaal blijven we dus 3 weken weg. Zoals ik al schreef willen we per dag 20 tot 30 km lopen. Over welk deel van de Via de la Plata we gaan lopen zijn we nog niet uit. Daarover willen we op onze komende bijeenkomst 11 kaart beslissen. Als je interesse hebt schrijf je dan ook iets over jezelf?
Permalink Antwoord van Lei Scheffer op 12 februari 2012 op 12.37 Ik vind wandelen altijd leuk in Spanje. Ben medewerker PostNL,11 augustus sluit onze vestiging. Hoe het verder verloopt weten we nog niet. Ik rijd graag auto. Jullie willen zeker in augustus weten wie er mee gaat? Ik ben 55 jaar,woon in Valkenswaard. Ik heb twee zonen en ga graag uitstapjes maken. Waar komen jullie 11 maart bijelkaar???
Vindt wel spannend welke route jullie nemen in Spanje Via de La Plata.
Ik ga zelf ook een tocht ondernemen en wil graag de GR10 lopen van zee naar meer.
Maar wanneer weet ik nog niet,waarschijnlijk in april 2013.
Met een warme groet en een fijne zondag.
Greetz Lei Scheffer
Permalink Antwoord van Margot Heijnsbroek op 13 februari 2012 op 20.11 Beste Lei,
Ik kan niet voor de anderen spreken maar zelf lijkt het me wel een beetje laat als we in augustus pas weten wie er met ons meegaat. Hangt je beslissing af van wat dan bekend is inzake je toekomst bij - of zonder? - PostNL?
Maar ik zal deze vraag aan de anderen van de groep voorleggen.
De bijeenkomst 11 maart is in Den Haag.
hartelijke groet,
Margot
Margot
Permalink Antwoord van Lei Scheffer op 14 februari 2012 op 20.03 Ja Margot dat hangt daar zeker vanaf. Maar als jullie iemand anders al vinden is dat prima. Ik ben echt benieuwd welke route je zult nemen. Ik heb e.e.a. al gezien op tweevoeter.
Met een warme groet,
Lei
Permalink Antwoord van Margot Heijnsbroek op 16 februari 2012 op 20.48 Hallo Lei,
Een paar van de groep vinden ook augustus wel rijkelijk laat om te beslissen over al dan niet meegaan. Maar ik begrijp nu dat eerder beslissen in jouw situatie gewoon onmogelijk is. Momenteel ziet het ernaar uit dat er één andere kandidaat-medewandelaar is, maar of deze meegaat is nog lang niet zeker.
Wat denk je, heeft het nog zin voor jou 11 maart erbij te zijn? Zo nee, wil je desondanks op de hoogte worden gehouden over onze plannen?
hartelijke groet,
Margot
Permalink Antwoord van Lei Scheffer op 16 februari 2012 op 22.11 Hoi Margot,Ik zou graag 11 maart er bij willen zijn,maar ben ik een weekendje weg. Ik zou graag op de hoogte worden gehouden van jullie plannen. Waarschijnlijk is er naar 11 augustus 2012 geen werk meer voor mij.
En mochten jullie nog een andere datum prikken schroom niet om mij deze door te mailen. Misschien dit jaar niet, dan wel voor een volgend jaar. Ik hoor het van zelf wel van jullie.
Met een lieve warme groet, en tot hoors maar weer.
Lei
Permalink Antwoord van Margot Heijnsbroek op 21 februari 2012 op 16.28 Hallo Lei,
Jammer dat je er 11 maart niet bij kunt zijn, maar er komt zeker nog een andere gelegenheid. Daar het voorlopig onzeker blijft of jij mee kunt komende september willen we wel verder gaan met zoeken. In augustus zouden we dan kunnen bekijken of onze groep nog uitgebreid kan worden.
Zal ik je berichten wanneer we de volgende keer bij elkaar komen? Hopelijk kan jij er dan bij zijn, zodat we kunnen kijken of het 'klikt'.
Hartelijke groet,
Margot
Permalink Antwoord van Lei Scheffer op 21 februari 2012 op 17.32 Hoi Margot. Het zal fijn zijn als je een berichtje stuurt wanneer jullie weer bijelkaar komen. Ik ben benieuwd welke route jullie nemen?
Veel sukses met zoeken en kiezen van de route.
Met warme groet,
Lei
Permalink Antwoord van Margot Heijnsbroek op 21 februari 2012 op 20.44 Okay Lei. Je hoort weer van me na 11 maart, over de nieuwe datum en waarschijnlijk ook de route.
Hartelijke groet,
Margot
Welkom bij
Tweevoeter.net
© 2012 Gemaakt door Wessel Zweers.