wandelforum, wandelfoto's, wandeltochten
Weet niet of dit een misplaatste vraag is, maar in de V.S. combineerde ik het wandelen en kamperen dikwijls.
Vraag me af of er nog in de Ardennen (BE, LUX, FR, Duitsl.) ook rustige campings voor wandelaars bestaan?
Mijn zoektocht via het internet leverde tot nu toe niets op.
Gr. Jana
Tags: Ardennen
Permalink Antwoord van Ellen op 26 april 2010 op 23.01
Permalink Antwoord van Jana Hrubá op 27 april 2010 op 8.56
Permalink Antwoord van Ellen op 4 mei 2010 op 0.15
Permalink Antwoord van Jana Hrubá op 4 mei 2010 op 9.15
Permalink Antwoord van Jana Hrubá op 4 mei 2010 op 9.24
Permalink Antwoord van tom eisenburger op 14 januari 2011 op 23.04 Hallo Jana
je kunt bijvoorbeeld op een schitterend gelegen camping staan aan de Ourthe, Moulin de Rensiwez, in de buurt van Houfalize.
Je kunt er niet eten, wel een paar nuttige dingen kopen (bier van Achouffe bijvoorbeeld). Er is geen animatie of zoiets. Gewoon heel basic.
Kijk naar de fotos op dit forum van de beverzwerftocht in de Ardennen, daar staan wat fotos met een kampvuurtje op, genomen op de camping.
Tom
Permalink Antwoord van Willem van Ameijde op 27 januari 2011 op 6.43 Hier kun je alle campings vinden http://www.france-voyage.com/nl/ Veel Plezier.
Willem
Permalink Antwoord van jurrie brom op 16 februari 2012 op 20.02 Hallo Jana, in Juni 2010 heb ik 1 week gewandeld in de Luxemburgse Ardennen. dit vanaf camping Woltzdal in Maulesmuhle,ca.10km. ten noorden van Clervaux.een rustige camping,in het hoogseizoen wel drukker. ned.eig. e-mail; info@woltzdal-camping.lu tip; zoek eens op; campings in Luxemburg en je vind vast meerdere rustige,kleine campings. veel succes,groeten van Jurrie Brom. e-mail; justranger69@hotmail.com
Welkom bij
Tweevoeter.net
© 2012 Gemaakt door Wessel Zweers.