wandelforum, wandelfoto's, wandeltochten
Hallo allemaal,
Mijn vader (61) doet dit jaar voor het eerst mee aan de Wandel6daagse. Helaas doet hij dit in zijn eentje. Omdat hij zelf niet zo'n internetman is en het de eerste keer is dat hij meedoet, zou ik het leuk vinden als er iemand is die hem een beetje wegwijs zou kunnen maken of die ook in zijn of haar eentje deelneemt en het ook leuker vindt om wat gezelschap te hebben. Het zou helemaal super zijn als dat toevallig iemand uit Drenthe zou zijn (waar mijn vader ook vandaan komt).
Alvast bedankt.
Mvg,
Sandra
Tags:
Hoi Sandra,
Ik loop dit jaar voor de 2e x mee en het is er erg gezellig. Ik ga als alles goed gaat zondag om ongeveer 14.00 uur met de trein naar Hoek van Holland. Ik vind het leuk om de eertse feestavond aanwezig te zijn, omdat je dan al heel veel gezellige mensen ontmoet. Ik zou het prima vinden om samen met jouw vader af te reizen naar Hoek van Holland en hem dan het een en ander te vertellen hoe het er daar aan toe gaat. Wat ik moeilijk vind aan deze situatie is dat ik jou vader niet ken en ik niet weet noet of het tussen ons klikt. Natuurlijk ook is dit een vakantie die je beleeft en er van alles op je pad komt en daarom vind ik het moeilijk om mijzelf hier volledig vast te leggen.
Het lijkt mij dus een prima plan om samen af te reizen en dan zien we wel.
Groeten en tot loops Pjoter.
Rechtstreeks mailen vind ik fijner pjotersjiek75@gmail.com
Welkom bij
Tweevoeter.net
© 2013 Gemaakt door Wessel Zweers.