Tweevoeter.net

wandelforum, wandelfoto's, wandeltochten

Ik ben een vrouw van 50 jaar en wandel graag routes van 10-20 km. Ik woon in Deventer. Ik houd ook van eiland/strand wandelen. Ik loop in april de Fjoertoer op Terschelling en in juni rondje eiland op Texel en ik wil nog graag een keer de strand 6 daagse lopen. Woensdag is mijn vrije dag en ik kan ook regelmatig op zondag lopen. Mijn partner is niet zo'n wandelaar daarom zoek ik een wandel maatje. Ik werk in de GGZ, ben WO opgeleid. Ik ben ook te benaderen via jucetta@hotmail.nl en facebook.

Weergaven: 403

Hierop reageren

Reacties op dit forumbericht

Hallo Jucetta,

Ik ben een "ouwe man"  van 63 jaar en ook woonachtig in Deventer ( Colmschate ). Ook mij partner is niet zo'n wandelaar( ster )  en loop meestal alleen mijn rondjes van 10 tot 20 km rondom Deventer. Letwel, ik start dus meestal vanuit mijn woning en loop dus vaak de zelfde routes. Weet je een keer niets te doen, kunnen we misschien samen één van mijn tochten lopen. Wellicht tot mails : rugenbrinkdoze@hetnet.nl

Hallo Harry

Wellicht leuk om eens samen te lopen dan op een woensdag of zondag. Ik woon in Deventer Oost, dat is dus mooi in de buurt. Ik ben zelf wel van de afwisselende routes als ik daar toe in de gelegenheid ben maar loop vanuit huis ook wel dezelfde rondjes omdat het praktisch is. In ieder geval wil ik je rondje wel een keer meelopen.

Groet Jucetta

Hoi Jucetta,

Ik woon in Harderwijk en ben 49 jaar.  Als je wilt kunnen we misschien eens wat organiseren in de buurt van Apeldoorn? Ik heb zelf niet zo'n repertoir, maar ook leuk om zo eens wat uit te proberen. Ik werk onregelmatig, dus woensdag zou soms kunnen.

Groeten,

Liesbeth

Hallo Liesbeth

Leuk om een keer wat af te spreken op een woensdag in de buurt van Apeldoorn. Ik heb geen repertoir, wandel gewoon graag. Ik kan ook prima alleen lopen maar af en toe is gezelschap ook leuk.

Groet Jucetta

Hallo ik ben 49 jaar en woon in Bathmen.

Op dit moment wandel ik met een vaste groep eens per maand.

Graag zou ik nog wat meer willen wandelen het liefst op zondag.

mijn wandel afstand is tussen de 20 en 25 km.

Vriendelijk groet Harry

Ik wil wel eens een zondag meewandelen. Ik woon in Deventer Oost, dus dat is redelijk in de buurt.

Groet Jucetta

Hallo Harry,

Ik ben vrouw, 55 jaar en  sinds een jaar woonachtig in Deventer. Mijn voorkeursafstand is 20 km. Ik  weekend beschikbaar in het weekend om te wandelen. Wellicht een keer afspreken.

groeten Phia

Hallo Phia,

Lijkt me leuk om een keer samen te lopen, heb door de week ook mogelijkheden ?

Groet, Harry

Meestal kan ik alleen in het weekend. Lijkt me leuk om een keer af te spreken.

Phia

Hallo Phia,

Heb je zondagmiddag ( 26 feb. ) zin en de mogelijkheid om een samen een wandeling te maken in de omgeving van Deventer ?  Je kunt mij eventueel ook bereiken middels e-mail. rugenbrinkdoze@hetnet.nl

Groet Harry

hallo jucetta. leuk initiatief! groet dimitri

Ik zag dat je ook al op Harry's uitnodiging had gereageerd. We kunnen ook een keer met z'n drieën lopen. 

Groet Jucetta

RSS

© 2012   Gemaakt door Wessel Zweers.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden