wandelforum, wandelfoto's, wandeltochten
Hallo medewandelaars,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Dakota 10 van Garmin. Vorige week mijn eerste kaart gekocht. Zuid-West Frankrijk. Hier woon ik sinds 9 jaar.
Wat me heel erg tegenvalt is de detaillering van de kaart m.b.t. wandelpaden (of doe ik iets niet goed) Alle wegen toegankelijk voor auto's staan er inderdaad op maar de wandelpaden vind ik er niet op terug, terwijl ik een (papieren) topografische stafkaart heb waar alle kleine paden op staan.
Wie heeft hier ervaring mee en wil dit met mij delen?
Lieke
Tags:
Hoi Harry,
Bedankt voor je mailtje. Ik heb wel gereageerd toen je schreef dat je de tracks naar mijn hotmail had gestuurd. Ik heb geschreven dat ik niks ontvangen heb.
Had je ze misschien naar de labrugere hotmail gestuurd? Daar kan iets nog wel eens kwijtraken omdat we per dag zo'n 100 spamberichten krijgen. We zien dus wel eens een mailtje over het hoofd.
Niet leuk dat je geen reactie kreeg. Wat dacht je wel; doe ik alle moeite.........
Graag ontvang ik nog je tracks en ik vind het echt leuk dat je de moeite hiervoor neemt.
Groeten lieke.
ps wil je de volgende mail gewoon via je eigen mailadres doen? ik vind dit heel omslachtig omdat ik hier nooit ingelogd ben.
Permalink Antwoord van HaSo op 12 februari 2012 op 16.34 Hallo Lieke en Rene,
Ondanks meerdere reakties van mij heb ik niets meer vernomen van jullie.
Ik heb jullie alle door mij opgenomen tracks opgestuurd en daarna niets meer gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vindt dat niet zo leuk! Laat in ieder geval weten of de tracks zijn aangekomen oid.
Heb je er wat aan!!!!
Ik wacht verder af!
Als ik niets meer hoor, ga ik er vanuit dat het jullie niets interesseert en dan reageer ik ook niet meer.
groeten,
Harry
verbeeklieke@hotmail.com
mijn emailadres is verbeeklieke@hotmail.com
Welkom bij
Tweevoeter.net
© 2012 Gemaakt door Wessel Zweers.